חפש רק בנושא זה






כמה ספורט לעשות
אני בת 57 ויש לי מעט עודף משקל שלא מצליחה להיפתר ממנו ועולה מאד מהר במשקל לכן אני מקפידה לפחות לעשות יום יום ספורט .
מכיון שאני ממש מסוייטת מספורט ולא אוהבת אותו -התחברתי לטבטה שאלה תרגילים שחוזרים על עצמם ואני כבר מכירה (מידי פעם משנה את התרגילים) ויש 20 שניות עבודה ו 10 שניות מנוחה למשך 4 דקות למחזור .
לאט לאט הוספתי מחזורים והיום אני עושה 6 מחזורים כל יום ואח''''כ על הליכון 16 דקות שמהם כל 30 שניות במהירות הכי גבוהה ודקה וחצי באיטיות .
שאלותי הן :
האם זה נחשב מספיק או מעט מידי ?
חשוב לי בגלל המשקל העודף לעשות יום יום ואמרו לי שזה אסור - מה המקסימום שאפשרי לעשות יום יום
תודה !!!

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום ה-7 בגמר משחה ה-400 מ' מ.א בתוצאה 4:37:92 ד'

מקום 8 ליעקב טומרקין בגמר ה-200 מ' גב בתוצאה 1:53:00 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות

במרוץ לטוקיו: גילי כהן, גפן פרימו, שירה ראשוני, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, ענבל שמש ורז הרשקו תשתתפנה בטורניר המסטארס בסין שייפתח ב-12.12.19

שיא ישראל לרביעיית השליחים: מירון חירותי, מרקוס שלזינגר, תומר פרנקל וגל גרומי כהן ב-50*4 חופשי בתוצאה 1:26:90 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

רץ המרתון איימרו עלמיה, קבע את הקריטריון האולימפי לטוקיו 2020 כשסיים את מרתון ולנסיה בתוצאה 2:11:02 שעות