חפש רק בנושא זה






דופק מרבי
שלום שרה,
ראשית יש להפריד בין החלק הקליני\בריאותי לבין החלק התפקודי - יעילות האימון.
אם ביצעת בדיקה ארגומטרית והגעת בה לדופק המרבי האמיתי שלך ולא נרשמו דברים חריגים מה טוב.
לגבי העניין התפקודי - דופק של 185 מהווה מעל ל-90% מהדופק המרבי על סמך מה שכתבת. אחוזי דופק כה כבוהים מתאימים למאמץ בדרגה שמעל לסף חומצת החלב.
אם הדופק הזה מייצג את הריצה כולה יש כאן בעיה משום שאז האימון השבועי של עצים מידי ואין חלוקה נכונה של עומסים.
בכדי להבין מה קורה לך בדפקים שכאלה מומלץ לבצע מבדק פרופיל חומצת חלב ושם תוכלי ללמוד על טווחי האימון האפקטיביים שלך.
את מוזמנת לברר במרכז לרפואת ספורט בטלפון 09-8639400
בהצלחה
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום ה-7 בגמר משחה ה-400 מ' מ.א בתוצאה 4:37:92 ד'

מקום 8 ליעקב טומרקין בגמר ה-200 מ' גב בתוצאה 1:53:00 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות

במרוץ לטוקיו: גילי כהן, גפן פרימו, שירה ראשוני, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, ענבל שמש ורז הרשקו תשתתפנה בטורניר המסטארס בסין שייפתח ב-12.12.19

שיא ישראל לרביעיית השליחים: מירון חירותי, מרקוס שלזינגר, תומר פרנקל וגל גרומי כהן ב-50*4 חופשי בתוצאה 1:26:90 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

רץ המרתון איימרו עלמיה, קבע את הקריטריון האולימפי לטוקיו 2020 כשסיים את מרתון ולנסיה בתוצאה 2:11:02 שעות