חפש רק בנושא זה






להוריד את ה׳צדדים׳
היי שלום
אני בן 29 במשקל 94 גובה 184
אני עכשיו בעיצומה של דיאטה מאוזנת של 1500 קלוריות שכוללת את כל אבות המזון
צריכה של 6 ארוחות קטנות ביום
בנוסף אני עושה אימונים בעצימות גבוהה 30 דקות ביום, 5 פעמים בשבוע. אני רואה התקדמות יפה של 2-3 קג ירידה בשבוע.

גם בעברי (לפני 4 שנים) הייתה לי תקופה שמנה כמו עכשיו, וגם אז ירדתי למשקל תקין של 78.
ע״י אותה דיאטה ואותם אימונים.

בשתי הפעמים הנ״ל, דבר אחד לא יורד וזה השומנים מהמותניים. נכון שהגנים שלי לא משהו, וגם שאר משפחתי נוטה להשמנה ובאופן כללי לרופסות.
אך השאלה שלי היא, האם ניתן לשרוף את ה׳צדדים׳ ע״י צריכה שונה של תזונה או אימונים מסוג אחר? התמקדות מסויימת?

תודה רבה מראש! :)

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום ה-7 בגמר משחה ה-400 מ' מ.א בתוצאה 4:37:92 ד'

מקום 8 ליעקב טומרקין בגמר ה-200 מ' גב בתוצאה 1:53:00 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות

במרוץ לטוקיו: גילי כהן, גפן פרימו, שירה ראשוני, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, ענבל שמש ורז הרשקו תשתתפנה בטורניר המסטארס בסין שייפתח ב-12.12.19

שיא ישראל לרביעיית השליחים: מירון חירותי, מרקוס שלזינגר, תומר פרנקל וגל גרומי כהן ב-50*4 חופשי בתוצאה 1:26:90 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

רץ המרתון איימרו עלמיה, קבע את הקריטריון האולימפי לטוקיו 2020 כשסיים את מרתון ולנסיה בתוצאה 2:11:02 שעות