חפש רק בנושא זה






התמקדות בכאן ועכשיו...
שלום איתיה,
נשמע שעברת הרבה ובכל זאת הדרך בה אתה מתאר את הדברים מצביעה על תפיסה ריאלית והרבה חוזק פנימי. אתה בוחר להתמקד במה שיש ולא לבכות על מה שאין - זו בחירה מצויינת אך אין ספק שקשה לביצוע. אחד הדברים החשובים לזכור שלמרות שאתה לא יכול לעשות את אותם האימונים כבעבר חשוב לשמור על בסיס כלשהו על מנת שכאשר תוכל לחזור לעצימות גבוהה יותר החזרה תהיה יחסית קלה יותר. חוסר המוטיבציה כרגע מובן, אך הדרך להתמודדות הינה להתמקד במטרות יומיות קלות ולחשוב על מה צריך לעשות בכל יום ולא על ההשלכות לעתיד או מה היה בעבר.
בהצלחה!

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ב-22.3.19 למסלולי הלימוד במכון וינגייט ובשלוחותיו

קיר התהילה: 9 ספורטאים מצטיינים מענפי השחייה, הג'ודו וכדורסל הבנים

מדליית ארד לאריאל שולמן (50 ק"ג) מאקדמיית וינגייט למצוינות, בגביע אירופה הספרדי

שיא ישראלי למארו טפרי: 2:10:10 במרתון סיביליה

שיא ישראלי חדש לדיאנה ויסמן: 7.34 שניות בריצת 60 מ' באליפות הבלקן

בדיקות היכולת הגליקוליטית לחותרי הקיאק סתיו מזרחי ולנטע מליקסון במרכז לרפואת ספורט ומחקר

מדליית כסף היסטורית לנבחרת סייפי הדקר הבוגרת בגביע העולם

גראנד סלאם פריז 2019: מדליית כסף לשגיא, ארד לפלצ'יק וגם לשמאילוב

מבדק הזהב: הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן

תזונה תומכת למערכת החיסון

גישות בטיפוח מומחיות בספורט