חפש רק בנושא זה






מחסני ברזל
שלום בן,
ראשית לא מומלץ לדאוג.
עליך לטפל בבעיית המחסור במאגרי הברזל שלך. פריטין בריכוז 4 נ"ג\מ"ל מעיד על מחסני ברזל ריקים ולכן יש לתסף באמצעות תוספי תזונה או עירוי ברזל.
לא נראה לי שיש קשר בין הפעילות האירובית שלך לבין המחסור בברזל.
כדאי לבצע הערכה תזונתית וקלינית ולברר את מקור המחסור בברזל ולטפל בהתאם.
חוץ מזה, ריצות אינטנסיביות מידי יום אינן דבר מומלץ מבחינת דפוס האימונים. גם אתלטי צמרת שמתאמנים כל יום אינם מתאמנים בעצימות גבוהה כל השבוע.
נראה לי שדפוס האימון שלך לוקה - ריצות במרחק דומה ובקצב דומה בכל פעם.
טפל במחסור בברזל ופנה לייעוץ בנושא תוכנית אימונים.
בהצלחה
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום ה-7 בגמר משחה ה-400 מ' מ.א בתוצאה 4:37:92 ד'

מקום 8 ליעקב טומרקין בגמר ה-200 מ' גב בתוצאה 1:53:00 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות

במרוץ לטוקיו: גילי כהן, גפן פרימו, שירה ראשוני, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, ענבל שמש ורז הרשקו תשתתפנה בטורניר המסטארס בסין שייפתח ב-12.12.19

שיא ישראל לרביעיית השליחים: מירון חירותי, מרקוס שלזינגר, תומר פרנקל וגל גרומי כהן ב-50*4 חופשי בתוצאה 1:26:90 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

רץ המרתון איימרו עלמיה, קבע את הקריטריון האולימפי לטוקיו 2020 כשסיים את מרתון ולנסיה בתוצאה 2:11:02 שעות