חפש רק בנושא זה






אימוני כוח בהריון
שלום לכולם. התבשרתי לא ממזמן שאני בהריון . אני נמצאת בכושר מעולה, מתאמנת 5 ימים בשבוע בעיקר אימוני כוח מרימה משקלים כבדים מאוד( עד פי 1.50 משקל גוף) עושה גם אימוני אירובי ואימוני תחנות על דופק גבוה.
כעת, עם הבשורה המשמחת על ההריון אינני יודעת כיצד להמשיך מבחינת האימונים. לדוגמא- בזמן ביצוע סקוואטים במשקלי עבודה גבוהים (85 קג) ובזמן ביצוע דד ליפט (90 קג) אני משתמשת בחגורת אגן שיוצרת לחץ על הבטן ושומרת על הגב ישר. אני מניחה שכעת לא אוכל להשתמש בחגורה הזו. האם אני טועה? בנוסף אני צורכת אבקת חלבון באופן קבוע. האם עליי להפסיק? מהן ההנחיות וההמלצות בכדי שאמשיך להתאמן כמו שצריך מבלי לפגוע בעובר כמובן.
תודה מראש על כל תשובה.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מדליית זהב לאורי ששון (100+ק"ג) בגרנד פרי ת"א

מדליית זהב לפיטר פלצ'יק (100 ק"ג) בגרנד פרי ת"א

מדליית ארד לטל פליקר (66 ק"ג) בגרנד פרי ת"א. ברוך שמאילוב (66 ק"ג) סיים חמישי

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט