חפש רק בנושא זה






מה קודם למה...שבירת המעגל...
הילה יקרה,
מתנצלת על העיכוב...הגעת למקום הנכון...התופעה שאת מתארת מובנת לגמרי. פעילות גופנית עוזרת במצבי דיכאון/חרדה ובכלל בכל מה שנוגע למצב רוח ולדימוי עצמי. מצד שני במצב של דכדוך אחת התופעות הבולטות הינה חוסר מוטיבציה. ולכן...אחת ההמלצות הינה להתחיל באופן מאוד הדרגתי, כ-10 דקות הליכה ביום. אין צורך לצאת להליכה באופן מיוחד, כאשר את בחוץ תאריכי את המרחק/זמן שאת הולכת בכל מקרה. כמובן שישנן מיומנויות מנטאליות שניתן ללמוד אשר עוזרות במצבים מסוג זה ויכולות להיות מותאמות לצרכים, לרצונות, ולמטרות שלך.
בהצלחה!!!

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן


גישות בטיפוח מומחיות בספורט

תזונה תומכת למערכת החיסון



תרומת הביומכניקה לאימון



מערכת היחסים בין מאמן לספורטאי



פגיעות ברך ומשמעותן לעתידו של הספורטאי



פותחים שנה באקדמיית וינגייט עם הפנים לזירה הבינלאומית



תסמונת הרצועה האיליו-טיביאלית ITBS