חפש רק בנושא זה






אבקת חלבון לפני האימון
שלום איילת אם אני שותה אבקת חלבון 20 דקות לפני האימון זה יכול לצמצם תהליכים קטבוליים בשריר בזמן פעילות וזה יכול לחסוך לי לשתות את האבקת חלבון בסוף האימון כי כבר החלבון מחכה לי בזרם הדם? או שיהיה יותר טוב לשתות חצי סקופ לפני האימון וחצי סקופ אחריי האימון בשביל להגביר תהליכים אנאבוליים בשריר? ועוד דבר האם במהלך אימון גופני הדם זורם בעיקר לשרירים ופחות לקיבה? אם אני שותה אבקה מיד אחריי אימון זה ייספג מהר או שזה ייספג רק אחריי שהדם יפסיק לזרום בכמות גבוהה לשרירים ויותר לקיבה? תודה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן