חפש רק בנושא זה






תשובה
במשקלים גבוהים ישנו עומס עצום על מפרקי הגוף, והוספת משקל לא בהכרח תועיל בתרגילי נשיאת משקל (סקואט משקל גוף יהיה שווה ערך לבחור ששוקל 70 ק"ג) עם מוט של 130...)
מתאר לעצמי שמתקשה בפעולות יום יומיות ולכן הייתי מתרגל אותו בתרגול יותר פונקציונלי (קימה לעמידה, עליית מדרגות....). ניתן להעזר בעזרים כמו TRX כדי להקל ולאפשר עבודה יותר נכונה ויעילה.
משקולות לחיזוק שרירים ספציפיים יעילים כמו אצל כל מתעמל (שריפת שומנים וכו'')
בקיצור, יש צורך ביצירתיות והקשבה למתאמן שלך ויכולת שינוי והתאמה, אתגר מעניין

בהצלחה!

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן