חפש רק בנושא זה






הרזייה
נדב שלום,
הרזייה היא תהליך המורכב לא רק מביצוע של פעילות גופנית. בסופו של דבר מטרתנו היא יצירת מאזן קלורי שלילי שיוביל לירידה במשקל.
ביצוע פעילות גופנית היא דרך נפלאה לעזור ביצירה המאזן הרצוי וזאת בשילוב של התערבות תזונתית מתאימה.
מבחינת מינונים - ACSM לדוגמא ממליץ על ביצוע של 150-250 דק'' של פעילות אירובית בשבוע בעצימות בינונית לטובת עידוד ירידה במשקל. קיימות גם עדויות שביצוע 250+ דקות של פעילות אירובי בשבוע יכולות לסייע בצורה משמעותית יותר לירידה במשקל, כמו גם שילוב של אימוני כוח.
חשוב לי לציין, שההמלצות הן כלליות ולא לוקחות בחשבון היבטים אישיים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון והמלצות לפעילות גופנית. ולכן, בדומה לתשובתי הקודמת, גם במקרה הזה אני אמליץ לשקול ביצוע בדיקה וייעוץ פיזיולוגי, וכן ייעוץ תזונתי כדי לקבל הנחיות אישיות בהתאם למטרות. ניתן לפנות למרכז לרפואת ספורט ולמחקר בטלפון: 09-8639400.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן