חפש רק בנושא זה






חזרה לאימונים לאחר חודש
שלום
אני בן 26 גובה 170
מתאמן בחדר כושר 3 פעמים בשבוע אימוני משקולות בלבד ומשתדל להקפיד על תזונה נכונה עם תפריט יומי 4-5 ארוחות שמאמץ על ידי תזונאים שהייתי בעבר.
בחודש האחרון בשל תקופת מבחנים לא התאמנתי וגם הארוחות היו פחות מסודרות, אכלתי 3 ארוחות בד״כ והרשיתי לעצמי להתפזר ולאכול לחמניות וכאלה ואפילו גלידה פה ושם..
מה שמוזר שבתקופה הזו ירדתי 2 קילו.
(אולי כן אפשר לתת תפריטים עם לחם לבן וגלידה למרות זאת?😕)
אני מתאר לעצמי שהסיבה ליארידה היא כנראה סך הכמות הקלורית היומית שאולי אכלתי פחות למרות שאמנם הורדתי ארוחה אבל העמסתי יותר בארוחות שאכלתי או שהגיוני יותר שירדתי בכלל בשריר . אשמח לשמוע חוות דעת על המקרה.
עכשיו לשאלה אחרת.. בחודשים האחרונים הורדתי בפחמימות כדי לחטב וירדתי מ 67 ק״ג ל 63. עכשיו אני בכלל 61 בגלל ההפסקה, למרות שהבטן ממשיכה לככב לה.
איך חזרה כזו אמורה להיות בד״כ? להמשיך בתזונת החיטוב? פשוט השריר יורד ויש פחות מה לחטב.
מה ההמלצה בדרך כלל במצב כזה שחוזרים אחרי חודש?
מה שמדאיג אותי שתמיד שאני מתחיל תקופת מסה הבטן מתנפחת לה עוד יותר כי כבר עכשיו שאני שוקל 61 ויש לי בטן נוזלת אז מה יהיה אם אעלה?
סליחה אם חפרתי הרבה אבל אשמח לקבל חוות דעת .

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
20.10.17 יום פתוח ללימודים במכון וינגייט

משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן