חפש רק בנושא זה






פעילות גופנית לצורך הורדת משקל
שלום,

נרשמתי לחדר כושר על מנת להוריד משקל (91 ק"ג בגובה של 170 ס"מ)

בחרתי לשחות במשך כשעה פעמיים באמצע השבוע (מתחיל עם סגנון חזה במטרה עבור לחתירה) והשלמה של רכיבה על אופניים בסוף השבוע בשטח כשעה וחצי

בפגישה עם יועצת כושר מטעם המכון נאמר לי כי
שחייה היא לא יעילה להורדה במשקל

ששאלתי איזה סוג של אירובי כן טוב נאמר לי אליפטי בשילוב עם אופניים אבל שהשיטה הטובה ביותר היא אימון התנגדות.

מכיוון שאני מתחיל הפיתרון הוא לקחת מאמן אישי למשך של כ 24 מפגשים על מנת למנוע פציעות ולמקסם את היכולת להוציא אנרגיה וכי לא מומלץ להתחיל לעבוד על מכשירים ללא ליווי לאורך זמן של חודשיים לפחות.

לי זה הרגיש כשיווק יתר למכירת שיעורים

האם נכון?

באם יש לי מגבלה של .3.5 שעות בשבוע האם לצורך הורדת משקל מספיק אירובי או שחובה גם אימון התנגדות


יום טוב

ירון

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה