חפש רק בנושא זה






פעילות גופנית לצורך הורדת משקל
שלום,

נרשמתי לחדר כושר על מנת להוריד משקל (91 ק"ג בגובה של 170 ס"מ)

בחרתי לשחות במשך כשעה פעמיים באמצע השבוע (מתחיל עם סגנון חזה במטרה עבור לחתירה) והשלמה של רכיבה על אופניים בסוף השבוע בשטח כשעה וחצי

בפגישה עם יועצת כושר מטעם המכון נאמר לי כי
שחייה היא לא יעילה להורדה במשקל

ששאלתי איזה סוג של אירובי כן טוב נאמר לי אליפטי בשילוב עם אופניים אבל שהשיטה הטובה ביותר היא אימון התנגדות.

מכיוון שאני מתחיל הפיתרון הוא לקחת מאמן אישי למשך של כ 24 מפגשים על מנת למנוע פציעות ולמקסם את היכולת להוציא אנרגיה וכי לא מומלץ להתחיל לעבוד על מכשירים ללא ליווי לאורך זמן של חודשיים לפחות.

לי זה הרגיש כשיווק יתר למכירת שיעורים

האם נכון?

באם יש לי מגבלה של .3.5 שעות בשבוע האם לצורך הורדת משקל מספיק אירובי או שחובה גם אימון התנגדות


יום טוב

ירון

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
צפוניים? הכירו את השלוחה החדשה של מכון וינגייט בקריית אתא - ההרשמה ללימודים בעיצומה

בקרוב בערוץ 24: תוכנית עם מיטב מומחי מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, לכושר גופני ולאורח חיים בריא בהנחיית ענת גיסין ובהשתתפות ספורטאים אולימפיים וידוענים

מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה!

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר