חפש רק בנושא זה






ריצה יומיומית
שלום,
בן 53. לפני כשלושה שבועות עברתי מהליכה יומיומית מהירה 6 ק"מ (8 קמ"ש בממוצע) במשך כשנתיים ברציפות לריצה יומיומית לאותו מרחק.
בימים האחרונים לאחר שהתחלתי לרוץ חש כאב באזור שריר הירך האחורי, בעיקר לאחר הריצה ובמיוחד בתנועות כיפוף. הכאב קיים בעוצמה פחותה במהלך הריצה.

שאלותיי הן:
- האם מנוחה של יום-יומיים יכולה לסייע להפיג את הכאב או שאין קשר?
- מה מומלץ לעשות כדי להפיג את הכאב?
- האם באופן כללי יש יתרון בריצה על בסיס יומיומי בהשוואה נניח ל- 3 פעמים בשבוע (מבחינת כושר גופני)?


כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
צפוניים? הכירו את השלוחה החדשה של מכון וינגייט בקריית אתא - ההרשמה ללימודים בעיצומה

בקרוב בערוץ 24: תוכנית עם מיטב מומחי מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, לכושר גופני ולאורח חיים בריא בהנחיית ענת גיסין ובהשתתפות ספורטאים אולימפיים וידוענים

מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה!

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר