חפש רק בנושא זה






תשובה
רוני שלום,
מכיוון ששאלותיך נוגעות יותר לתחום פציעות הספורט, ממליצה להפנות את שאלתך גם בפורום זה באתר.
מבחינת כושר אירובי - כל עוד אין מטרה ספציפית של ריצה והמטרה היא שמירה על בריאות, עדיף לאפשר לגוף להתאושש ולא לרוץ כל יום, כי אז העומס הוא ממוקד לאזור מסוים בגוף וזה כמובן יכול להוביל לפציעה.
אין בעיה להתאמן על בסיס יומיומי ואפילו המלצות מדברות על ביצוע אימונים אירוביים בתדירות של 3-5 אימונים בשבוע, כל עוד מגיעים למספר הדקות המומלץ בשבוע.
במקרה הספציפי שלך העומס הוא מאוד ממוקד וכדאי לבצע אימונים חלופיים כדוגמת הליכה, רכיבה על אופנים או כל פעילות אירובית אחרת ולא לרוץ על בסיס יומיומי - כדי לאפשר לרגליים להתאושש :-).
בנוסף - ממליצה לא לשכוח לבצע אימוני כוח בתדירות של 2-3 פעמים בשבוע.
אל תשכח להפנות את שאלתך גם בפורום פציעות ספורט.
תרגיש טוב,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
צפוניים? הכירו את השלוחה החדשה של מכון וינגייט בקריית אתא - ההרשמה ללימודים בעיצומה

בקרוב בערוץ 24: תוכנית עם מיטב מומחי מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, לכושר גופני ולאורח חיים בריא בהנחיית ענת גיסין ובהשתתפות ספורטאים אולימפיים וידוענים

מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה!

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר