חפש רק בנושא זה






תשובה
רוני שלום,
מכיוון ששאלותיך נוגעות יותר לתחום פציעות הספורט, ממליצה להפנות את שאלתך גם בפורום זה באתר.
מבחינת כושר אירובי - כל עוד אין מטרה ספציפית של ריצה והמטרה היא שמירה על בריאות, עדיף לאפשר לגוף להתאושש ולא לרוץ כל יום, כי אז העומס הוא ממוקד לאזור מסוים בגוף וזה כמובן יכול להוביל לפציעה.
אין בעיה להתאמן על בסיס יומיומי ואפילו המלצות מדברות על ביצוע אימונים אירוביים בתדירות של 3-5 אימונים בשבוע, כל עוד מגיעים למספר הדקות המומלץ בשבוע.
במקרה הספציפי שלך העומס הוא מאוד ממוקד וכדאי לבצע אימונים חלופיים כדוגמת הליכה, רכיבה על אופנים או כל פעילות אירובית אחרת ולא לרוץ על בסיס יומיומי - כדי לאפשר לרגליים להתאושש :-).
בנוסף - ממליצה לא לשכוח לבצע אימוני כוח בתדירות של 2-3 פעמים בשבוע.
אל תשכח להפנות את שאלתך גם בפורום פציעות ספורט.
תרגיש טוב,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה