חפש רק בנושא זה






תשובה
ירון שלום,
על מנת לרדת במשקל יש ליצור מאזן אנרגיה שלילי, כלומר להוציא יותר קלוריות (אנרגיה) ממה שאתה בפועל מכניס.
תרומת הפעילות הגופנית לירידה במשקל, היא עזרה ביצירת מאזן הקלורי השלילי וכן שמירה על מסת שריר, כך שהירידה במשקל תהיה כתוצאה מירידה ברקמת השומן ופחות במסת השריר.
עדויות כיום מראות כי תרומת אימוני כוח לתהליכי ירידה במשקל היא חיובית ואכן מומלץ לשלב בנוסף לאימונים אירובים גם אימוני כוח.
בהקשר של שחייה - ראשית על מנת לייצר אימון עם עומס משמעותי, רצוי שטכניקת השחייה תהיה טובה, בנוסף, עקב העובדה שהאימון מתבצע בסביבה מימית בה טמפ'' המים היא לרוב נמוכה מזאת של הגוף, תחושת הרעב שאנחנו יוצאים מאימון כזה היא לעיתים לא פרופורציונאלית להוצאה הקלורית בפועל, ויש נטייה לעיתים לאכול יותר לאחר אימונים אלו, לעומת אימונים שבוצעו ביבשה...
שילוב של אימון אירובי עם אימון כוח זה מתכון טוב לפעילות גופנית שיכולה לתרום לתהליכי הרזייה. (בהקשר לאימון האירובי - אליפטי, מסילה, אופנים... ממש לא משנה איזה סוג פעילות, העיקר שתמצא משהו שתוכל להתמיד בו - כמובן שאתה יכול לשלב גם שחייה, אך אכן כדאי לגוון בין סוגי הפעילויות שאתה מבצע).
אני מזכירה שעל מנת לרדת במשקל, הפעילות הגופנית שאתה מבצע חייבת להיות מלווה בשינוי תזונתי, אחרת תהיה פעיל ורמת הכושר הגופני שלך תשתפר, אך לא בטוח שתראה ירידה במשקל.
בברכה ובהצלחה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה