חפש רק בנושא זה






תשובה
בועז שלום,
נתחיל בזה שהקצב אינו קובע, אלא עצם העשייה והעקביות. התמדה ועקביות באימונים זה המתכון להצלחה. בנוסף, ייתכן ובמקרה הספציפי שלך יהיה נכון להתחיל ראשית באימונים בהם תשלב הליכה ובאופן הדרגתי להגדיל את משכי הריצה המשולבים באימון.

עכשיו מספר שאלות: על בסיס מה החלטת לא לעבור דופק 140? האם זה על סמך הנחייה רפואית או בדיקה כלשהי שביצעת?

בכל מקרה, כאשר אנחנו מדברים על שיפור יכולת הריצה, צריך לבחון מספר גורמים בתכנית האימון: **תדירות האימונים שאתה מבצע בשבוע (במידה וזה פעמיים בשבוע, ייתכן והחשיפה לא מספיקה),
**משך האימונים ועצימותם (ציינת בשאלתך דופק 140, נתון זה לא אומר הרבה ללא תמונה מלאה על יכולותיך ונתוניך הפיזיולוגיים, צריך לבחון האם העצימות שאתה מבצע את האימונים היא נכונה בשבילך).
על מנת להבין האם מה שאתה מבצע כיום הוא נכון עבורך, אני ממליצה לפנות לביצוע בדיקת פרופיל חומצת חלב וייעוץ פיזיולוגי בו תוכל לקבל תמונת מראה על יכולותיך העכשוויות ולקבל במידת הצורך המלצות כיצד לשפר את תכנית האימונים שאתה מבצע.
ניתן לפנות למרכז לרפואת ספורט ומחקר לתיאום בדיקה וייעוץ בטלפון: 09-8639420/426.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
צפוניים? הכירו את השלוחה החדשה של מכון וינגייט בקריית אתא - ההרשמה ללימודים בעיצומה

בקרוב בערוץ 24: תוכנית עם מיטב מומחי מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, לכושר גופני ולאורח חיים בריא בהנחיית ענת גיסין ובהשתתפות ספורטאים אולימפיים וידוענים

מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה!

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר