חפש רק בנושא זה






דופק מקסימלי
בועז שלום,
סטיית התקן של הנוסחא בה עשית שימוש היא גבוהה. מדובר על נוסחת חיזוי אמנם מאוד נפוצה בשימוש אך גם לא מאוד מדויקת, הסטייה יכולה להיות עד 15 פעימות למעלה או למטה, כך שמדובר על טווח טעות גדול בחישוב.
לגבי הפרסומים על לא לעבור באימונים 80% מדופק מקסימלי, אני לא יודעת היכן קראת, אך כפי שכתבתי בתשובתי הקודמת, התאמת תכנית האימונים צריכה להיות על פי יכולותיך, רקע רפואי ויעדיך. ולכן ההנחיה לא לעבור 80% היא הנחייה כללית שלאו דווקא מתאימה לך. בנוסף, קח בחשבון שייתכן והדופק המקסימלי שלך הוא שונה מ-156 שעל בסיסו ערכת את החישוב.
להבדיל מנוסחאות חיזוי, בדיקת מעבדה תוכל לעזור לך בקביעת טווחי אימון (מבוססים קצב ריצה/הליכה ודופק) ולקבל תמונת מראה על מאפייני האימון שלך כיום ומה ניתן וכדאי לעשות כדי לשפר ולהשיג את מטרותיך.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה