חפש רק בנושא זה






דופק מקסימלי
בועז שלום,
סטיית התקן של הנוסחא בה עשית שימוש היא גבוהה. מדובר על נוסחת חיזוי אמנם מאוד נפוצה בשימוש אך גם לא מאוד מדויקת, הסטייה יכולה להיות עד 15 פעימות למעלה או למטה, כך שמדובר על טווח טעות גדול בחישוב.
לגבי הפרסומים על לא לעבור באימונים 80% מדופק מקסימלי, אני לא יודעת היכן קראת, אך כפי שכתבתי בתשובתי הקודמת, התאמת תכנית האימונים צריכה להיות על פי יכולותיך, רקע רפואי ויעדיך. ולכן ההנחיה לא לעבור 80% היא הנחייה כללית שלאו דווקא מתאימה לך. בנוסף, קח בחשבון שייתכן והדופק המקסימלי שלך הוא שונה מ-156 שעל בסיסו ערכת את החישוב.
להבדיל מנוסחאות חיזוי, בדיקת מעבדה תוכל לעזור לך בקביעת טווחי אימון (מבוססים קצב ריצה/הליכה ודופק) ולקבל תמונת מראה על מאפייני האימון שלך כיום ומה ניתן וכדאי לעשות כדי לשפר ולהשיג את מטרותיך.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט