חפש רק בנושא זה






תשובה
ר שלום,
אינני יודעת אילו קרדיולוגים ממליצים לא לבצע פעילות של אימוני התנגדות.
לאימוני התנגדות תועלות רבות וכל ארגוני הבריאות העולמיים ממליצים על ביצוע אימוני התנגדות בתדירות של בין 2-3 פעמים בשבוע למטרות בריאותיות.
נכון שביצוע תרגילי התנגדות מובילים לעלייה בלחץ דם סיסטולי ודיאסטולי, אך אין זה אומר שזה פוגע בשריר הלב וכל עוד עובדים עם עומסים מתאימים ובצורה מבוקרת וכל עוד אין כמובן מחלות רקע שונות שדורשות התייחסות מיוחדת והנחיות ספציפיות, לאימוני התנגדות יש תועלות בריאותיות רבות (שיפור הרכב גוף, שיפור תגובת לחץ דם במצבי טרום יתר לחץ דם, שיפור ברגישות לאינסולין, שיפור בתפקוד הכללי, שמירה על מסת עצם ועוד). גם במצבים קליניים שונים, לדוגמא חולי לב, מומלץ לבצע תרגילי התנגדות בעומסים ומספר חזרות התואם את המצב הבריאותי.
כל התרגילים שציינתם הינם תרגילי התנגדות פשוט עם משקל גוף ובהתאם ליכולות המתאמן כל תרגיל יכול לייצר עומס שונה, לאחד העומס יהיה קל ולשני תרגילים עם משקל גוף ייצרו עומס מספק לייצור שינויים והסתגלות ברמה השרירית והמולקולרית.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה