חפש רק בנושא זה






תשובה
ר שלום,
אינני יודעת אילו קרדיולוגים ממליצים לא לבצע פעילות של אימוני התנגדות.
לאימוני התנגדות תועלות רבות וכל ארגוני הבריאות העולמיים ממליצים על ביצוע אימוני התנגדות בתדירות של בין 2-3 פעמים בשבוע למטרות בריאותיות.
נכון שביצוע תרגילי התנגדות מובילים לעלייה בלחץ דם סיסטולי ודיאסטולי, אך אין זה אומר שזה פוגע בשריר הלב וכל עוד עובדים עם עומסים מתאימים ובצורה מבוקרת וכל עוד אין כמובן מחלות רקע שונות שדורשות התייחסות מיוחדת והנחיות ספציפיות, לאימוני התנגדות יש תועלות בריאותיות רבות (שיפור הרכב גוף, שיפור תגובת לחץ דם במצבי טרום יתר לחץ דם, שיפור ברגישות לאינסולין, שיפור בתפקוד הכללי, שמירה על מסת עצם ועוד). גם במצבים קליניים שונים, לדוגמא חולי לב, מומלץ לבצע תרגילי התנגדות בעומסים ומספר חזרות התואם את המצב הבריאותי.
כל התרגילים שציינתם הינם תרגילי התנגדות פשוט עם משקל גוף ובהתאם ליכולות המתאמן כל תרגיל יכול לייצר עומס שונה, לאחד העומס יהיה קל ולשני תרגילים עם משקל גוף ייצרו עומס מספק לייצור שינויים והסתגלות ברמה השרירית והמולקולרית.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
צפוניים? הכירו את השלוחה החדשה של מכון וינגייט בקריית אתא - ההרשמה ללימודים בעיצומה

בקרוב בערוץ 24: תוכנית עם מיטב מומחי מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, לכושר גופני ולאורח חיים בריא בהנחיית ענת גיסין ובהשתתפות ספורטאים אולימפיים וידוענים

מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה!

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר