חפש רק בנושא זה






תשובה
ר שלום,
אינני יודעת אילו קרדיולוגים ממליצים לא לבצע פעילות של אימוני התנגדות.
לאימוני התנגדות תועלות רבות וכל ארגוני הבריאות העולמיים ממליצים על ביצוע אימוני התנגדות בתדירות של בין 2-3 פעמים בשבוע למטרות בריאותיות.
נכון שביצוע תרגילי התנגדות מובילים לעלייה בלחץ דם סיסטולי ודיאסטולי, אך אין זה אומר שזה פוגע בשריר הלב וכל עוד עובדים עם עומסים מתאימים ובצורה מבוקרת וכל עוד אין כמובן מחלות רקע שונות שדורשות התייחסות מיוחדת והנחיות ספציפיות, לאימוני התנגדות יש תועלות בריאותיות רבות (שיפור הרכב גוף, שיפור תגובת לחץ דם במצבי טרום יתר לחץ דם, שיפור ברגישות לאינסולין, שיפור בתפקוד הכללי, שמירה על מסת עצם ועוד). גם במצבים קליניים שונים, לדוגמא חולי לב, מומלץ לבצע תרגילי התנגדות בעומסים ומספר חזרות התואם את המצב הבריאותי.
כל התרגילים שציינתם הינם תרגילי התנגדות פשוט עם משקל גוף ובהתאם ליכולות המתאמן כל תרגיל יכול לייצר עומס שונה, לאחד העומס יהיה קל ולשני תרגילים עם משקל גוף ייצרו עומס מספק לייצור שינויים והסתגלות ברמה השרירית והמולקולרית.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט