חפש רק בנושא זה






תשובה
אלירן שלום,
החישוב הקלורי במכשירי האימון השונים בחדרי הכושר מבוסס על נוסחאות חיזוי ולכן ברוב המקרים אינו מדויק ומהימן. חשוב לציין, שאפילו החישוב הקלורי במגוון שעוני דופק נמצא כמאוד לא אמין, תוכל למצוא מאמר על כך באתר המכון.
להלן הקישור: https://www.wingate.org.il/Index.asp?ArticleID=6754&CategoryID=130

כלומר, המלצתי אל תסתמך על המספרים שאתה רואה במכשירים השונים, אלא תתייעץ עם אנשי מקצוע מוסמכים לטובת התאמת תפריט מתאים למטרותיך (ירידה באחוזי שומן). השגת מטרתך תלויה במגוון רחב של משתנים, כגון אימון נכון (אימוני כוח לצד אימונים אירוביים) וכמובן תזונה מתאימה.
בהצלחה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה