חפש רק בנושא זה






תשובה
אור שלום,
מבחינה פיזיולוגית חשוב שתמשיכי להיות פעילה על בסיס יומיומי, אך מומלץ לגוון את סוגי הפעילויות שאת מבצעת ולא רק ריצה, זה יעזור בפיזור עומסים על הגוף ומניעת פציעות. חשוב לשלב גם אימוני כוח ותנועתיות, חשוב בהיבט התפקודי וגם בשמירה על הרכב גוף תקין.
לגבי הפן הפסיכולוגי, לא אוכל לעזור, ממליצה להפנות את שאלתך בפורום פסיכולוגיה של הספורט.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת