חפש רק בנושא זה






תשובה
בת שלום,
אכן התופעה שאת מציינת מוכרת. ייתכן ומהירות ההליכה שבה את הולכת גבוהה יחסית ליכולותיך (בייחוד אם לא היית פעילה תקופה ממושכת), על אף שאת מרגישה שאת הולכת לאט.
אני ממליצה לבדוק שני דברים - ראשית האם יש מאכלים ספציפיים שאת אוכלת לפני האימון שגורמים לך להרגיש את התחושות שאת מדווחת עליהן, במידה ויש משהו ספציפי אז כמובן לנסות להימנע ממנו. וכמובן, הייתי ממליצה גם להתייעץ עם תזונאי בנושא הזה.
שנית, ממליצה לבחון את עצימות המאמץ שבה את מבצעת את האימון - לנסות ללכת יותר לאט ולראות אם התחושות פחות מופיעות או מופיעות בעצימות קלה יותר.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הושג הסכם הבנות עם איגוד ההתעמלות בחסות משרד התרבות והספורט: מתעמלות האומנותית ונבחרת המכשירים של ישראל, יתאמנו במכון וינגייט בעשור הקרוב

את הקיץ הזה תבלו במועדון הספורט של מכון וינגייט: מינויים משפחתיים במחירים משתלמים במיוחד

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן