חפש רק בנושא זה






תשובה
בת שלום,
אכן התופעה שאת מציינת מוכרת. ייתכן ומהירות ההליכה שבה את הולכת גבוהה יחסית ליכולותיך (בייחוד אם לא היית פעילה תקופה ממושכת), על אף שאת מרגישה שאת הולכת לאט.
אני ממליצה לבדוק שני דברים - ראשית האם יש מאכלים ספציפיים שאת אוכלת לפני האימון שגורמים לך להרגיש את התחושות שאת מדווחת עליהן, במידה ויש משהו ספציפי אז כמובן לנסות להימנע ממנו. וכמובן, הייתי ממליצה גם להתייעץ עם תזונאי בנושא הזה.
שנית, ממליצה לבחון את עצימות המאמץ שבה את מבצעת את האימון - לנסות ללכת יותר לאט ולראות אם התחושות פחות מופיעות או מופיעות בעצימות קלה יותר.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
אל תחמיצו את אירוע הדגל של ספורט הנשים בישראל, "אתנה הולכות רחוק" ביום שישי, ה-25.10.19, החל מהשעה 8:00 בפארק הרצליה

נבחרת ישראל בג'ודו, ללא שגיא מוקי ואורי ששון, יצאה לאיחוד האמירויות לקראת גרנד סלאם אבו דאבי שייפתח ב-27.10.19

שנת הלימודים תש"ף בבית הספר למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט תיפתח ביום שישי, ה-1.11.19

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-200 מ' מ.א בבריכת 25 מ' בתוצאה 2:08:01 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-400 מ' מ.א בבריכת 25 מ', בתוצאה 4:37:68 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב