חפש רק בנושא זה






תשובה
עמית שלום,
בהחלט אימוני כוח מומלצים לילדים החל מגיל צעיר. לאימוני כוח תרומה רבה גם בפן הבריאותי וגם בפן ההישגי. ידוע כי אימוני כוח יכולים לשפר את יכולת הילדים לרכוש מיומנויות מוטוריות מורכבות ולהתמודד עם עומסי אימון בצורה טובה וכן במניעת פציעות.
ההמלצה בגילאים בהם נמצאים ילדיך היא להתחיל במינון נמוך בין 1-2 סטים בעומס קל (עד 60-70% מ-1RM) של 8-15 חזרות, בין 6-8 תרגילים. הדגש בגילאים האלו לא צריך להיות על המשקל שמורם אלא על ביצוע טכני נכון והקניית הרגלי עבודה נכונים (ממש בדומה לרכישת מיומנויות בענפי ספורט אחרים, למידת מיומנויות בכדורגל או שחייה, אז צריך ללמוד לבצע תרגילי כוח בצורה נכונה והגיל שבו הם נמצאים זאת תקופה מצוינת לכך).
ממליצה להתייעץ עם אנשי מקצוע שיכולים להדריך בביצוע תרגילים נכונים ובניית תכנית אימונים מותאמת.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
אל תחמיצו את אירוע הדגל של ספורט הנשים בישראל, "אתנה הולכות רחוק" ביום שישי, ה-25.10.19, החל מהשעה 8:00 בפארק הרצליה

נבחרת ישראל בג'ודו, ללא שגיא מוקי ואורי ששון, יצאה לאיחוד האמירויות לקראת גרנד סלאם אבו דאבי שייפתח ב-27.10.19

שנת הלימודים תש"ף בבית הספר למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט תיפתח ביום שישי, ה-1.11.19

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-200 מ' מ.א בבריכת 25 מ' בתוצאה 2:08:01 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-400 מ' מ.א בבריכת 25 מ', בתוצאה 4:37:68 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב