חפש רק בנושא זה






תשובה
אמיליה שלום,
לא ברור לי לאיזה סוג פעילות את מתכוונת, אבל בעקרון מומלץ להוציא אוויר בעת ביצוע פעילות עצימה על מנת להפחית את הלחץ התוך בטני שנוצר.
עם זאת, במידה ומדובר על עבודת כוח עם עומס גבוה, לעיתים בעת ביצוע תרגילים מסוימים מומלץ דווקא לא להוציא אוויר כדי לשמור על מנח עמוד שדרה תקין.
עניתי על שאלה דומה בפורום לפני מספר שבועות, ממליצה לקרוא את תשובתי בנושא.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום ה-7 בגמר משחה ה-400 מ' מ.א בתוצאה 4:37:92 ד'

מקום 8 ליעקב טומרקין בגמר ה-200 מ' גב בתוצאה 1:53:00 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות

במרוץ לטוקיו: גילי כהן, גפן פרימו, שירה ראשוני, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, ענבל שמש ורז הרשקו תשתתפנה בטורניר המסטארס בסין שייפתח ב-12.12.19

שיא ישראל לרביעיית השליחים: מירון חירותי, מרקוס שלזינגר, תומר פרנקל וגל גרומי כהן ב-50*4 חופשי בתוצאה 1:26:90 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

רץ המרתון איימרו עלמיה, קבע את הקריטריון האולימפי לטוקיו 2020 כשסיים את מרתון ולנסיה בתוצאה 2:11:02 שעות