חפש רק בנושא זה






תשובה
בועז שלום,
שיפור בכושר אירובי כתוצאה מאימוני ריצה, יתבטא בירידה בדופק מנוחה עקב הגדלה של נפח הפעימה.
לעומת זאת ,במאמץ אנחנו לאו דווקא נרצה שהדופק ירד, אלא שנוכל להגדיל את הספק העבודה בכל דופק נתון.
לדוגמא, בתחילת תכנית האימונים אתה רץ בקצב 6:00 דק''/ק"מ בדופק 160, לאחר תקופת אימונים של חודשיים את רואה שאתה מצליח לרוץ באותו דופק אך הקצב מהיר יותר, לדוגמא 5:45 דק''/ק"מ. תגובה כזו, תעיד ששיפרת את הכושר האירובי ויכולת הריצה שלך.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back