חפש רק בנושא זה






תשובה
שלום

כאשר המזון שוהה בקיבה והיא מלאה מרגישים תחושת שובע. סיבים תזונתיים, נפח מזון גדול יחדית (כמו בשייק), כמות גדולה של חלבון או שומן מעכבים את פינוי הקיבה ובכך מתארכת תחושת השובע, זה חיובי לאנשים המעוניינים לשמור על המשקל או לרדת במשקל.
זה לא יתאים לספורטאים לפני פעילות גופנית למשל, ששם אנו מעוניינים בקיבה יחסית ריקה על מנת להימנע מתסמינים ואי נוחות הקשורים למערכת העיכול העליונה. לכן בארוחה הקודמת לאימון וסמוכה אליו נמליץ לצמצם את כמות הסיבים. כמובן שכל המלצה היא אינדבדואלית
הספיגה עצמה של הויטמינים והמינרלים תעשה בהמשך צינור העיכול, במעי הדק על חלקיו השונים

בברכה
עינב גרוסמן
דיאטנית קלינית

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
צפוניים? הכירו את השלוחה החדשה של מכון וינגייט בקריית אתא - ההרשמה ללימודים בעיצומה

בקרוב בערוץ 24: תוכנית עם מיטב מומחי מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, לכושר גופני ולאורח חיים בריא בהנחיית ענת גיסין ובהשתתפות ספורטאים אולימפיים וידוענים

מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה!

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר