חפש רק בנושא זה






ייעוץ והכוונה לגבי ספינינג
שלום רב,
שמי אב, בן 48.5 שוקל 130 ובגובה 1.88מ''.
אני אוהב מאוד ספינינג ועושה בממוצע 3-4 פעמים בשבוע. בנוסף לאירובי קיק בוקס ועיצוב (סה"כ 5 שיעורים בשבוע) כאשר, משך כל אימון כשעה.
האם יש בעיה כשלהי לעומסים במפרקים או חלק אחר בגוף שעלול להינזק כתוצאה מריבוי אימוני הספינינג ?
האם נכון לעסות פסק ולעבור לפעילות אחרת כל תקופה או לגוון יותר את הפעילויות מתוך ראיה שבעוד 10-20 שנה לא אסבול מטעויות ההווה.
האם יש דרך לחזק/למתוח את הגוף בכדי שיעמוד בעומסים הללו?
אודה למענה גם למייל


כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
נקבע מועד חדש: טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בטוקיו יתקיים ב-23.7.21. בהצלחה!

אתכם גם בימי קורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

נלחמים על הכושר: נבחרת השחייה הפראלימפית מתאמנת בבריכה הלאומית במכון וינגייט

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג המגיעים למכון

שחקן הבדמינטון האולימפי, מישה זילברמן יתאמן בתקופה הקרובה במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט