חפש רק בנושא זה






תשובה
אבי שלום,
במידה ואין מטרה ספורטיבית הישגית, מומלץ לגוון את סוגי הפעילויות שאתה מבצע במהלך השבוע. הגיוון יאפשר פיזור עומסים על השלד.
בנוסף, חשוב לשלב אימוני כוח בתדירות של בין 2-3 אימונים שבועיים וזאת כדי לשמור על מסת שריר, הפחתת הסיכוי לפציעות, שמירה על תפקודיות ועוד.
על מנת לתכנן בצורה נכונה את שבוע האימונים שלך, יש צורך בפרטים נוספים, כגון אורח חיים, מצב בריאותי, ותק באימון ועוד.
ממליצה להתייעץ עם איש מקצוע בתכנון שבוע האימונים בצורה נכונה ומאוזנת תוך הקפדה על אימון על מגוון רכיבי הכושר הגופני.
אתה יכול לפנות למרכז לרפואת ספורט ומחקר לקביעת תור לביצוע בדיקת פרופיל לקטט וייעוץ פיזיולוגי שבעזרתו תוכל לקבל הנחיות פרטניות עבורך לאימון נכון.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת