חפש רק בנושא זה






תשובה
אייל שלום,
מה מטרתך בשימוש במדד ה-mets?
ישנן טבלאות הנותנות הערכה כמה שווה דקת פעילות מסוימת ב-mets על פי סוג הפעילות. כך שאתה יכול לבצע הערכה כמה mets הוצאת במהלך יממה ובהתאם לזה לעשות חישוב שבועי של ההוצאה האנרגטית שלך.
עקרונית ההמלצה של 150דק'' פעילות מתונה בשבוע שוות לסביבות 500mets שבועי. ההמלצה של ארגוני הבריאות העולמיים היא צבירת 500-1000mets שבועי במגוון פעילויות.
השימוש במדד ה-mets לרוב נעשה באוכלוסיה שאינה תחרותית, אלא כמדד להערכת ההוצאה המטבולית בזמן מאמץ ובכך לעודד את האוכלוסיה להגדיל את ההוצאה האנרגטית היומית.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט