חפש רק בנושא זה






תשובה
שלום

התאמת הפעילות הגופנית והתזונה היא אינדבדואלית.
בנוסף לפעילות האירובית שמסייעת ביצירת גרעון קלורי (כמובן תלוי מינון, לא בהכרח יהיה משמעותי) וגיוס לתהליך, מומלץ לבצע גם פעילות התנגדות שבזמן ירידה במשקל תעזור לשמר את מסת הגוף הרזה - השרירים.
על מנת לרדת במשקל - יש צורך בגרעון אנרגטי (פחות קלוריות), על מנת להעלות את השריר בצורה משמעותית (היפרטרופיה) יש צורך במאזן אנרגיה חיובי - עוד קלוריות. בצורה משמעותית אלו דברים שלא יקרו ביחד, אך במינון נמוך כן. דגשים - להתאים את האכילה לפי אנמנזה, בדיקות דם וכו, לצרוך מספיק חלבון, להפנות לדיאטן קליני.

בברכה

עינב גרוסמן
דיאטנית קלינית

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
נבחרת הדקר של ישראל סיימה במקום ה-8 באליפות העולם בסיוף בבודפשט, הונגריה

שיא ישראל וקריטריון לטוקיו 2020 ללונה צ'מטאי סלפטר בריצת 5000 מ' בתוצאה 14:59:02 ד' בליגת היהלום בלונדון

שיא ישראל וקריטריון לטוקיו 2020 לאנסטסיה גורבנקו (מכבי קריית ביאליק) ב-200 מ' מ.א בתוצאה 2:11:92 דקות באליפות העולם בדרום קוריאה

שיא ישראל חדש למירון חירותי (מכבי חיפה) ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.49 שניות באליפות העולם בדרום קוריאה

מדליית זהב לגולשת הרוח, לינוי גבע (הפועל נהריה), באליפות העולם לשיט עד גיל 20 בגדיניה, פולין

מדליות ארד לליאם שגב ולשי קקון (הפועל שדות ים) בסירת הלייזר באליפות העולם בשיט בגדיניה, פולין

מדליית ארד לטל שדה ולנועם חמרי (הפועל שדות ים) במפרשיות ה-420 באליפות העולם בשיט בגדיניה, פולין

נבחרת ישראל בשחייה אומנותית סיימה במקום ה-7 בתרגיל הקומבינציה ובמקום ה-12 בגמר התרגיל הקבוצתי באליפות העולם בדרום קוריאה

מדליית זהב לאורי ששון (100 ק"ג+) בגרנד פרי בודפשט, הונגריה

יצאו לדרך מפעלי הקיץ בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט: יותר מ-400 צעירים ובני נוער יוכשרו להדרכה בענפי ספורט שונים

2019 שנת המפנה של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט: ייבנה בניין התעמלות רב תכליתי ורחב ידיים וייסלל מחלף חדש לכביש החוף