חפש רק בנושא זה






מרשם לאימון גופני
בהנחה שאת בריאה גופנית, אניע מציע שתתחילי בהליכה ואם את יכולה להתמיד בהליכה בת חצי שעה , עשי זאת.
עלי במשך הזמן בקצב ההליכה , פעולה שתגביר את הדופק וכך גם את הכושר הגופני.

אם כבר יש לך אופניים, נסי להתמיד במאמץ בן חצי שעה בקצב הנוח לך.

חוץ מזה, כדאי שתבצעי גם תריגלי כוח ותרגילי שיווי משקל.
איך עושים את כל זה ? המלצתי היא להירשם לחדר ככושר ולקבל הנחיות לביצוע התרגילים.... אין תחליף.

לסיכום : פעילות אירובית כמו הליכה או אופניים, עבודה עם משקולות וביצוע תרגילי שיוון משקל.

קשה לי להמליץ על מינון מדוייק ולכן כדאי שתקבלי הנחיות מדוייקות בחדר הכושר.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
נבחרת הדקר של ישראל סיימה במקום ה-8 באליפות העולם בסיוף בבודפשט, הונגריה

שיא ישראל וקריטריון לטוקיו 2020 ללונה צ'מטאי סלפטר בריצת 5000 מ' בתוצאה 14:59:02 ד' בליגת היהלום בלונדון

שיא ישראל וקריטריון לטוקיו 2020 לאנסטסיה גורבנקו (מכבי קריית ביאליק) ב-200 מ' מ.א בתוצאה 2:11:92 דקות באליפות העולם בדרום קוריאה

שיא ישראל חדש למירון חירותי (מכבי חיפה) ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.49 שניות באליפות העולם בדרום קוריאה

מדליית זהב לגולשת הרוח, לינוי גבע (הפועל נהריה), באליפות העולם לשיט עד גיל 20 בגדיניה, פולין

מדליות ארד לליאם שגב ולשי קקון (הפועל שדות ים) בסירת הלייזר באליפות העולם בשיט בגדיניה, פולין

מדליית ארד לטל שדה ולנועם חמרי (הפועל שדות ים) במפרשיות ה-420 באליפות העולם בשיט בגדיניה, פולין

נבחרת ישראל בשחייה אומנותית סיימה במקום ה-7 בתרגיל הקומבינציה ובמקום ה-12 בגמר התרגיל הקבוצתי באליפות העולם בדרום קוריאה

מדליית זהב לאורי ששון (100 ק"ג+) בגרנד פרי בודפשט, הונגריה

יצאו לדרך מפעלי הקיץ בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט: יותר מ-400 צעירים ובני נוער יוכשרו להדרכה בענפי ספורט שונים

2019 שנת המפנה של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט: ייבנה בניין התעמלות רב תכליתי ורחב ידיים וייסלל מחלף חדש לכביש החוף