חפש רק בנושא זה






תשובה
אייל שלום,
לגבי שאלתך של הדופק, הליכה כמובן עדיפה אל אי-ביצוע פעילות גופנית, ולכן גם להליכה בעצימות מתונה יש תועלת, אם זאת יש צורך לבצע אותה לפרק זמן יותר ממושך מאשר ריצה על מנת להנות מתועלות דומות.
עם זאת, לאור הרקע הקליני שציינת והעובדה שאתה לא יכול לרוץ או ללכת. אני ממליצה לשקול לבצע פעילויות ללא נשיאת משקל כגון שחייה או אופנים. ייתכן ובפעילויות אלו תרגיש יותר טוב עם הרגל ותוכל לעבוד בעומסים מעט יותר גבוהים.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-14.8.20, בשעה 10:00

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן