חפש רק בנושא זה






פעילות אפקטיבית
תודה.
1. מה התועלת של ההליכה המתונה? ברור שלא משפיע על סף אנאירובי. מה כן? טונוס שרירים?
2. בהמלצתך "פרק זמן יותר ממושך" - האם 10000 צעדים ביום? 150 ד'' בשבוע?
להאם בהשוואה לפעילויות כגון רכיבות של 90-150 ד'' או שחיה של 60-90 ד'' שאני כן עושה יש משמעות לשילוב הליכה ע"פ ההמלצות הנ"ל?
במילים אחרות- עד כמה שווה להשתדל לקיים הליכות?
תודה.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט