חפש רק בנושא זה






תשובה
אייל שלום,
1. כפי שכתבתי בתשובתי הקודמת -הליכה מתונה עדיפה על אי ביצוע פעילות. ולכן עדיף ללכת ולזוז גם אם העצימות אינה גבוהה... במצב כזה השאיפה היא לצבור מינימום של 150דק'' בשבוע. תועלות בריאותיות גדולות יותר נצפו כאשר משך הפעילות עלה על 150דק והתקרב ל-300דק של פעילות מתונה בשבוע ואפילו מעבר ל-300דק''.
מה התועלות? מגוונות - כגון הפחתה בסיכון למחלות כרוניות, שיפור ושמירה על כשירות אירובית וכו...
2. את דקות הפעילות ניתן לצבור גם בהליכה, שחייה או רכיבה... כך שאם נוח לך ללכת הייתי כן ממליצה לשלב הליכות במהלך השבוע. הוספת ההליכות תאפשר לך להגדיל את מספר הדקות שבהן אתה פעיל במהלך השבוע וזה כמובן דבר חיובי. בנוסף, הליכה היא פעילות נוחה וזמינה וניתן לבצע אותה בכל מקום ובכל מזג אוויר.

** בנימה אחרת - אם בבריאות עניינו, חשוב לשלב בנוסף לאימונים האירוביים גם עבודת כוח בתדירות של 2-3 אימונים בשבוע. אימוני הכוח חשובים לשם שמירה על תפקודיות, חיוניות, חוזק העצם ועוד...

בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מדליית כסף לנבחרת הג'וניור של ישראל בהתעמלות אומנותית בתרגיל הסרטים באליפות אירופה בבאקו. ניקול זליגמן זכתה במדליית הארד

טריאתלון: שחר שגיב נחבל ופרש מתחרות יוקוהמה ומדורג במקום ה-46 בדירוג האולימפי, רן שגיב סיים את התחרות ומדורג במקום ה-82 - מחוץ לקריטריון

עונת כדורעף החופים לשנת 2019 יצאה לדרך: סופיה סטריקוב ואניטה דייב, בוגרות אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט זכו בטורניר ראשל"צ

יום פתוח למסלולי הלימוד במכון וינגייט ובשלוחותיו יתקיים ביום ו', ה-28.6.19

אליפות אירופה במפרשיות 470: נויה ברעם ושחר טיבי סיימו במקום ה-7, גיל כהן ונועה לסרי במקום ה-8 הכללי. ניתאי חסון וטל הררי במקום ה-13

2 מדליות ארד לנבחרת ישראל בשחייה אומנותית בתרגיל ההיילייט ובתרגיל הקומבינציה בסבב גביע אירופה ברוסיה

מדליית זהב לשגיא מוקי (81 ק"ג) בגרנד סלאם באקו, מדליית כסף לטוהר בוטבול (73 ק"ג). לי קוכמן (90 ק"ג) סיים חמישי

פרויקט שיפוץ מעטפת בטון המבנים במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, בעיצומו