חפש רק בנושא זה






תשובה
אייל שלום,
1. כפי שכתבתי בתשובתי הקודמת -הליכה מתונה עדיפה על אי ביצוע פעילות. ולכן עדיף ללכת ולזוז גם אם העצימות אינה גבוהה... במצב כזה השאיפה היא לצבור מינימום של 150דק'' בשבוע. תועלות בריאותיות גדולות יותר נצפו כאשר משך הפעילות עלה על 150דק והתקרב ל-300דק של פעילות מתונה בשבוע ואפילו מעבר ל-300דק''.
מה התועלות? מגוונות - כגון הפחתה בסיכון למחלות כרוניות, שיפור ושמירה על כשירות אירובית וכו...
2. את דקות הפעילות ניתן לצבור גם בהליכה, שחייה או רכיבה... כך שאם נוח לך ללכת הייתי כן ממליצה לשלב הליכות במהלך השבוע. הוספת ההליכות תאפשר לך להגדיל את מספר הדקות שבהן אתה פעיל במהלך השבוע וזה כמובן דבר חיובי. בנוסף, הליכה היא פעילות נוחה וזמינה וניתן לבצע אותה בכל מקום ובכל מזג אוויר.

** בנימה אחרת - אם בבריאות עניינו, חשוב לשלב בנוסף לאימונים האירוביים גם עבודת כוח בתדירות של 2-3 אימונים בשבוע. אימוני הכוח חשובים לשם שמירה על תפקודיות, חיוניות, חוזק העצם ועוד...

בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-14.8.20, בשעה 10:00

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן