חפש רק בנושא זה






תשובה
עמרי שלום,
בהמשך לתשובתי הקודמת, בנוגע לאימוני קרוספיט, מינון האימון יהיה תלוי התרגיל או סוג האימון המבוצע.
על מנת לדעת באיזה עצימות אתה מבצע את התרגילים, אתה צריך לדעת מהו הדופק המקסימלי שלך ובהתאם לנתוני הדופק באימונים השונים, יהיה אפשר להעריך באיזה עצימות אתה מבצע את התרגילים השונים.
ממחקרים שנעשו בתחום, לרוב טווח העבודה מבוצע בעצימות שהיא בינונית עד גבוהה מאוד, אבל שוב הכל תלוי בתרגיל המבוצע ומשכו. כמובן שככל שמשך התרגיל ארוך יותר, כך עצימות העבודה תרד וההפך הוא הנכון.
בעקרון טווחים אירוביים הם אימונים בהם % הדופק מדופק מרבי הוא בין 65-80% (תלוי באיזה % מדופק מרבי נמצא הסף האנאירובי שלך).
מקווה שעניתי לשאלתך.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, החל מיום רביעי, ה-7.7.20 בשעה 16:00 ועד להודעה חדשה, הופסקה פעילותו של מועדון הספורט, לרבות פעילות חדר הכושר, הבריכות, החוגים ומגרשי הטניס

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן