חפש רק בנושא זה






תשובה
עמרי שלום,
בהמשך לתשובתי הקודמת, בנוגע לאימוני קרוספיט, מינון האימון יהיה תלוי התרגיל או סוג האימון המבוצע.
על מנת לדעת באיזה עצימות אתה מבצע את התרגילים, אתה צריך לדעת מהו הדופק המקסימלי שלך ובהתאם לנתוני הדופק באימונים השונים, יהיה אפשר להעריך באיזה עצימות אתה מבצע את התרגילים השונים.
ממחקרים שנעשו בתחום, לרוב טווח העבודה מבוצע בעצימות שהיא בינונית עד גבוהה מאוד, אבל שוב הכל תלוי בתרגיל המבוצע ומשכו. כמובן שככל שמשך התרגיל ארוך יותר, כך עצימות העבודה תרד וההפך הוא הנכון.
בעקרון טווחים אירוביים הם אימונים בהם % הדופק מדופק מרבי הוא בין 65-80% (תלוי באיזה % מדופק מרבי נמצא הסף האנאירובי שלך).
מקווה שעניתי לשאלתך.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
נקבע מועד חדש: טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בטוקיו יתקיים ב-23.7.21. בהצלחה!

אתכם גם בימי קורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

נלחמים על הכושר: נבחרת השחייה הפראלימפית מתאמנת בבריכה הלאומית במכון וינגייט

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג המגיעים למכון

שחקן הבדמינטון האולימפי, מישה זילברמן יתאמן בתקופה הקרובה במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט