חפש רק בנושא זה






תשובה
שלום

בכדי להמליץ על מינון נטילת תוסף ברזל או ויטמינים ומינרלים אחרים יש לראות את בדיקות הדם ואת האכילה היומית
ברזל בתזונה נמצא במזונות כמו בשר בקר, הודו (במיוחד אדום נקבה), וגם בעוף ודגים. בקטניות ובעלים ירוקים. כדאי לוודא אכילה מספקת שלו מהמזון.
ממליצה להתייעץ עם דיאטן קליני, לפרטים : המרכז לרפואת ספורט במכון וינגייט 098639426

בברכה

עינב גרוסמן
דיאטנית קלינית

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה