חפש רק בנושא זה






לאט לאט...
שלום רינת,
אני מצטערת לשמוע על האובדן שחוית. אין ספק שפעילות גופנית הינה הדרך הטובה ביותר, זה הפסיכולוג הטוב ביותר אשר תוכלי למצוא...אני ממליצה להתחיל מספר דקות ביום, את יכולה אפילו לעשות זאת בדרך שלא תיקרא ספורט - להחנות את המכונית רחוק יותר וללכת, לעלות במדרגות וכו. מספר דקות ביום יתחילו להעביד את הגוף אך יתרה מכך את תתחילי להתרגל לקצת יותר פעילות גופנית. משם, הצעדים צריכים להמשיך להיות אמנם קטנים אך עקביים. החיזוק הטוב ביותר שתקבלי ואשר יעודד אותך להמשיך ולהגביר את הפעילות הינה ההרגשה הטובה שתהיה לך לאחר סיום הפעילות.
בהצלחה,
איריס אורבך

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הסייפת יאנה בוטביניק העפילה לבית 64 הראשונות באליפות העולם בסיוף בבודפשט, הונגריה

נבחרת ישראל בשחייה אומנותית במקום ה-6 בתרגיל ההיילייט ובמקום ה-18 במוקדמות תרגיל הדואט באליפות העולם בדרום קוריאה

מתן רודיטי סיים במקום ה-20 במקצה ה-10 ק"מ בתוצאה 1:48:59 שעות, באליפות העולם במים פתוחים בדרום קוריאה

מדליית זהב לאורי ששון (100 ק"ג+) בגרנד פרי בודפשט, הונגריה

אווה פביאן סיימה במקום ה-28, עדן גירלואנצה במקום ה-38 במקצה ה-10,000 ק"מ באליפות העולם במים פתוחים בדרום קוריאה

יצאו לדרך מפעלי הקיץ בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט: יותר מ-400 צעירים ובני נוער יוכשרו להדרכה בענפי ספורט שונים

שיא ישראל וקריטריון אולימפי לטוקיו 2020 לסאלמוויט באיולין-טפרי בריצת 5000 מ' בתחרות בבלגיה

מדליית כסף לטדסה גטהון בריצת 10,000 מ' בתוצאה 28:46:97 דקות באליפות העולם עד גיל 23 בשוודיה

נבחרת ישראל בשחייה אומנותית העפילה לגמר גביע העולם בדרום קוריאה

2019 שנת המפנה של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט: ייבנה בניין התעמלות רב תכליתי ורחב ידיים וייסלל מחלף חדש לכביש החוף