חפש רק בנושא זה






תשובה
שלום

עלייה במשקל היא פונקציה בעיקר של מאזן אנרגיה חיובי. אם תאכלי יותר מהקלוריות שאת מוציאה את תעלי במשקל ואם את מפחיתה את כמות הקלוריות את כנראה תרדי במשקל. ביצוע פעילות גופנית משמעה העלאה בהוצאה האנרגטית ולכן את יכולה לאכול כמות קלוריות גדולה ממה שהיית רגילה ועדיין לשמור על המשקל.
אם את מצליחה לשמור על משקל הגוף שלך ככל הנראה את מצליחה לעשות את האיזון ולאכול בכמות שאת צריכה ולא מעבר. ויש כמובן את הנטייה הטבעית של הגוף.
הכל עיניין של איזון ולא כדאי להגזים בשום דבר
בכל מקרה לא כדאי להיות רעבה ואפשר לסדר את האכילה ככה שתגרום לך להיות שבעה ועדיין לשמור על צריכה קלורית מתאימה
את מוזמנת להתייעץ במרכז לרפואת ספורט בנכון וינגייט 098639426

בברכה
עינב גרוסמן דיאטנית קלינית

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מדליית כסף קבוצתית לנבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית באליפות העולם בבאקו. לינוי אשרם וניקול זליקמן העפילו לגמר הקרב רב היוקרתי בדרך להשגת הקריטריון לטוקיו 2020

נבחרת הבייסבול של ישראל ניצחה את נבחרת ספרד 0:3 בטורניר הקדם אולימפי בסופו רק נבחרת אחת תזכה בכרטיס לטוקיו 2020

לינוי אשרם (הפועל ראשל"צ), סגנית אלופת העולם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית המתקיימת בבאקו

מדליית ארד ללינוי אשרם בתרגיל הכדור באליפות העולם בבאקו

אליפות ישראל בטיפוס הובלה: נמרוד מרכוס אלוף ישראל לבוגרים. יובל שמלא סיים במקום השני, אלכס חזנוב במקום השלישי. בנשים - נועה שירן אלופת ישראל

מדליית כסף לארטיום דולגופיאט בתרגיל הקרקע ב"גביע האתגר" בפריז