חפש רק בנושא זה






תשובה
יעל שלום,
על מנת לענות על שאלתך, יש צורך לקבל מידע על מאפייני התזונה שלך במהלך היממה, כלומר מה הרכב המזון שאת צורכת, מה כמות הקלוריות היומית ואיך נראים מאפייני היום שלך.
האם את יוצרת נזק בזה שאת לא אוכלת לאחר האימון, תשובה לשאלה זאת תלויה במגוון רחב של גורמים - עומס האימון (נפח ועצימות), מה אכלת לפני, איך את ישנה בלילה (האם האימון המאוחר מפריע לאיכות השינה) וכדומה.
בכל מקרה, מומלץ לאחר אימון, לאכול משהו שמכיל פחמימות וחלבונים וזאת כדי לוודא שאכן יש סינתזת חלבונים ותהליכי בנייה ושיקום נאותים.
מה, כמה ומתי לאכול, ממליצה להפנות את שאלתך לפורום תזונה.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום ה-7 בגמר משחה ה-400 מ' מ.א בתוצאה 4:37:92 ד'

מקום 8 ליעקב טומרקין בגמר ה-200 מ' גב בתוצאה 1:53:00 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות

במרוץ לטוקיו: גילי כהן, גפן פרימו, שירה ראשוני, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, ענבל שמש ורז הרשקו תשתתפנה בטורניר המסטארס בסין שייפתח ב-12.12.19

שיא ישראל לרביעיית השליחים: מירון חירותי, מרקוס שלזינגר, תומר פרנקל וגל גרומי כהן ב-50*4 חופשי בתוצאה 1:26:90 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

רץ המרתון איימרו עלמיה, קבע את הקריטריון האולימפי לטוקיו 2020 כשסיים את מרתון ולנסיה בתוצאה 2:11:02 שעות