חפש רק בנושא זה






תשובה
יעל שלום,
על מנת לענות על שאלתך, יש צורך לקבל מידע על מאפייני התזונה שלך במהלך היממה, כלומר מה הרכב המזון שאת צורכת, מה כמות הקלוריות היומית ואיך נראים מאפייני היום שלך.
האם את יוצרת נזק בזה שאת לא אוכלת לאחר האימון, תשובה לשאלה זאת תלויה במגוון רחב של גורמים - עומס האימון (נפח ועצימות), מה אכלת לפני, איך את ישנה בלילה (האם האימון המאוחר מפריע לאיכות השינה) וכדומה.
בכל מקרה, מומלץ לאחר אימון, לאכול משהו שמכיל פחמימות וחלבונים וזאת כדי לוודא שאכן יש סינתזת חלבונים ותהליכי בנייה ושיקום נאותים.
מה, כמה ומתי לאכול, ממליצה להפנות את שאלתך לפורום תזונה.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט