חפש רק בנושא זה






תשובה
ציפי שלום,
במידה ומטרתך היא העלאת מסת שריר, אז יש צורך לוודא שהאימונים שאת מבצעת אכן מפעילים גירוי מכני משמעותי כך שיוביל לנזק שרירי ועומס מטבולי ברמת התאית. על פי מה שכתבת, קשה לדעת האם אופן האימון שלך היום אכן מייצר את האפקט הרצוי. מבחינת מינון, עבודות מראות שניתן להשיג תוצאות יפות של עלייה במסת שריר גם בתדירות אימונים של פעמיים בשבוע, מה שחשוב זה נפח האימון המבוצע, סוגי התרגילים ועומס העבודה (כלומר התנגדות ובחירת משקלים בתרגילים השונים).
על מנת לוודא שאכן מתרחשת סינתזת חלבונים טובה לאחר האימון ואת משיגה את תוצאותיך יש לוודא שהתזונה שלך מאוזנת ומספקת לך קלוריות איכותיות הן לטובת בריאות והן לטובת השגת מטרותיך.
על מנת לקבל הנחיות מסודרות ואישיות אני ממליצה לפנות לאיש מקצוע גם בפן האימוני, כדי לוודא שאכן התרגילים שאת מבצעת מתאימים לך מבחינת בחירת עומסים וגם ביצוע ייעוץ תזונתי להתאמת תפריט מתאים.
את יכולה לפנות למרכז לרפואת ספורט ומחקר לשם קביעת ייעוצים בנושאים אלו בטלפון: 09-8639420/426.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת