חפש רק בנושא זה






תשובה
ציפי שלום,
גם החול המהודק שקרוב לשפת המים בולם זעזועים בצורה טובה בהשוואה למשטח קשיח יותר כדוגמת מדרכה/כביש אספלט. במידה והמים עוזרים לך להתמיד בפעילות אז זה מצוין ותמשיכי לבצע זאת.
כמו כל פעילות, ברגע שעושים אותה בצורה מבוקרת ונכונה התועלות הבריאותיות הן רבות. לכן מה שחשוב, הוא ויסות עצימות האימונים ותדירותם במהלך השבוע.
תמשיכי לצעוד ולהיות פעילה.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה