חפש רק בנושא זה






תשובה
מור שלום,
ההמלצות הבריאותיות לביצוע פעילות גופנית הן ביצוע של לפחות 150דק'' על פעילות אירובית מתונה-בינונית בשבוע וכן ביצוע בין 2-3 אימוני התנגדות (כוח) בשבוע.
את הפעילות האירובית ניתן לפזר על פני 3-5 ימים בשבוע.
לגבי עלייה במדרגות - מדובר על סוג של פעילות אירובית שניתן לבצע, אך לא בטוח שהייתי ממליצה עליה כפעילות בלעדית ובייחוד בתחילת אימונים ושילוב פעילות גופנית בשגרת החיים. בנוסף, לתהליך הרזיה יש חשיבות גדולה לשילוב אימוני כוח וכן התערבות תזונתית מתאימה.
במידה ואת מעוניינת לקבל המלצות אישיות בהתאם ליכולותיך ומטרותיך, אני ממליצה לפנות למרכז לרפואת ספורט ומחקר ולתאם בדיקת מאמץ וייעוץ פיזיולוגי מתאים. ניתן ליצור קשר בטלפון:
09-8639420/426.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה