חפש רק בנושא זה






עליה בדופק לאחר סיום אימון
שלום רב. אני בן 48. גובה 1.83 ומשקל 84 קילו. כושר גופני בינוני עד טוב. נוהג ללכת על הליכון בשיפוע מקסימאלי (15) במהירות 6 קמ"ש עד שהדופק מגיע ל 170 פלוס מינוס ואז מוריד את המהירות בהתאם לדופק ודואג שלא יטפס מעל 168. לאחר כחצי שעה מוריד את המהירות ל3.6 קמ"ש ואת השיפוע ל3. גומע חצי ליטר מים וממשיך אחר כך עם השיפוע המקסימלי והמהירות שתשמור על דופק 168. לאחר 20 דקות שוב עושה הפסקה ללגימת חצי ליטר מים ואחר כך עד לסיום השעה המלאה ממשיך עם דופק 168.
היום בבוקר התחלתי להתאמן כשעה לאחר שתיית נס קפה ללא סוכר ואכילת חצי קופסת טונה בלבד. בסוף השעה הורדתי את קצב ההליכה ל3 קמ"ש עם שיפוע 3 וחיכיתי שהדופק ירד ל130 ואז ירדתי מההליכון. באותו הרגע חשתי סחרחורת קלה ושמתי לב שהדופק עולה ל140 - 150 - 160 והחלטתי להתיישב במקום מחשש להתעלפות. הדופק ירד חזרה ל140, לקחתי נשימות עמוקות ולאחר מכן קמתי והדופק הפסיק לטפס. רצוי לציין שב5 הדקות שלאחר מכן הדופק המשיך להישאר על 130 למרות שהייתי במנוחה. רציתי לדעת מה גרם לעליה הפתאומית בדופק לאחר הפסקת האימון? האם זה קשור ברמת סוכר נמוכה בגוף? אולי חוסר במלחים? ( חשוב לציין שאני מזיע ממש המון במהלך האימון וכנראה מאבד הרבה מלחים). תודה מראש על התשובה.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
צפוניים? הכירו את השלוחה החדשה של מכון וינגייט בקריית אתא - ההרשמה ללימודים בעיצומה

בקרוב בערוץ 24: תוכנית עם מיטב מומחי מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, לכושר גופני ולאורח חיים בריא בהנחיית ענת גיסין ובהשתתפות ספורטאים אולימפיים וידוענים

מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה!

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר