חפש רק בנושא זה






תשובה
שלום

הדרישות שונות מאדם לאדם ותלויות בין היתר גם בגיל במשקל במטרות ובמצב הבריאותי
באופן כללי לגבי צריכת החלבון - מה שחשוב זה להגיע לצריכה היומית שהיא לאדם המתאמן נעה בין 1-1.8 גרם לק"ג, יותר מאשר תזמון צריכת החלבון
כדאי לך לחלק את החלבון בין הארוחות על מנת שהשרירים ימשיכו להיבנות במהלך היום
למשל לצרוך 20-30 גרם בארוחה
בנוסף לחלבונים לצרוך פחמימות מורכבות, ירקות ומעט שמן בכל ארוחה

התאמת התזונה היא אישית - מוזמן להתקשר ולתאם פגישה עם תזונאי קליני וספורט שיתאים לך תפריט מותאם. לפרטים - המרכז לרפואת ספורט במכון וינגייט 098639436

בברכה
עינב גרוסמן
דיאטנית קלינית

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back