חפש רק בנושא זה






תשובה
שלום

הדרישות שונות מאדם לאדם ותלויות בין היתר גם בגיל במשקל במטרות ובמצב הבריאותי
באופן כללי לגבי צריכת החלבון - מה שחשוב זה להגיע לצריכה היומית שהיא לאדם המתאמן נעה בין 1-1.8 גרם לק"ג, יותר מאשר תזמון צריכת החלבון
כדאי לך לחלק את החלבון בין הארוחות על מנת שהשרירים ימשיכו להיבנות במהלך היום
למשל לצרוך 20-30 גרם בארוחה
בנוסף לחלבונים לצרוך פחמימות מורכבות, ירקות ומעט שמן בכל ארוחה

התאמת התזונה היא אישית - מוזמן להתקשר ולתאם פגישה עם תזונאי קליני וספורט שיתאים לך תפריט מותאם. לפרטים - המרכז לרפואת ספורט במכון וינגייט 098639436

בברכה
עינב גרוסמן
דיאטנית קלינית

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: שיא ישראל ליעקב טומרקין במשחה ה-100 מ' מ.א בתוצאה 52:31 שניות

טריאתלון אילת: רועי זוארץ ואנטונינה רזניקוב, אלופי ישראל בטריאתלון במרחק האולימפי. הגר כהן כליף במקום השני

אביב לוי, חניכת אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, אלופת ישראל בטריאתלון לנוער (גילאי 19-16). איתמר לבנון סיים במקום השלישי

שיא ישראל חדש ליעקב טומרקין במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 1:53:57 דקות, באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

שיא ישראל ושיא מסלול ללונה צ'צטאי סלפטר שניצחה את אליפות ישראל בחצי מרתון המעיינות בתוצאה 1:10:05 שעות. מארו טפרי אלוף ישראל בחצי מרתון בתוצאה 1:03:09 שעות

שיא נוער לאנסטסיה גוברנקו במשחה ה-100 מ' מ.א בתוצאה 1:00:37 דקות, באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו