חפש רק בנושא זה






תשובה
אמי שלום,
אני ממליצה לשקול לבצע בדיקת פרופיל לקטט, כדי לבחון האם האימונים שאת מבצעת מבוצעים בטווחים הנכונים. ייתכן והם מבוצעים בעצימות שהיא גבוהה מדי, עובדה שיכולה להקשות על התאוששות.
בנוסף, יש לבחון היבטים נוספים - שינה, תזונה, תפקודי נשימה, אורח חיים - סוג עבודה וכדומה.
ניתן לתאם בדיקת פרופיל לקטט במרכז לרפואת ספורט ומחקר במכון וינגייט בטלפון: 09-8639420/426.
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
אל תחמיצו את אירוע הדגל של ספורט הנשים בישראל, "אתנה הולכות רחוק" ביום שישי, ה-25.10.19, החל מהשעה 8:00 בפארק הרצליה

נבחרת ישראל בג'ודו, ללא שגיא מוקי ואורי ששון, יצאה לאיחוד האמירויות לקראת גרנד סלאם אבו דאבי שייפתח ב-27.10.19

שנת הלימודים תש"ף בבית הספר למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט תיפתח ביום שישי, ה-1.11.19

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-200 מ' מ.א בבריכת 25 מ' בתוצאה 2:08:01 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-400 מ' מ.א בבריכת 25 מ', בתוצאה 4:37:68 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב