חפש רק בנושא זה






תשובה
אלון שלום,
לגבי כיווץ איזומטרי ומסת שריר - לרוב כאשר מטרת האימון היא היפרטרופיה ממליצים לשלב בעת ביצוע התרגילים גם חלק איזומטרי לצד עבודה אקצנטרית/קונצנטרית.
לדוגמא בעת ביצוע סקווט - 2 שניות ירידה, 1 שניה איזומטרי ו-2 שניות עליה.
מזכירה שבסופו של דבר על מנת לעודד תהליכי היפרטרופיה יש צורך בנזק שרירי ועומס מכני, שאותו אתה גם מקבל בעת ביצוע עבודה איזומטרית.
השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך - למה תרצה לבצע תרגילים ללא תנועה? לאדם הבריא כנראה מבחינה פונקציונאלית זה פחות רלוונטי, אבל לאדם עם מוגבלות מוטורית זה יכול להתאים.
כמו בכל דבר באימון - צריך לשאול מי קהל היעד ומה המטרה?
להלן מאמר שאמנם נעשה על חולדות, אבל תוצאות מראות שגם בעת ביצוע כיווץ איזומטרי מקבלים תגובת היפרטרופיה יפה.
להן כותרת המאמר:
skeletal muscle hypertrophy in response to isometric, lengthening, and shortening training
bouts of equivalent duration
בברכה,
רותם

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
אל תחמיצו את אירוע הדגל של ספורט הנשים בישראל, "אתנה הולכות רחוק" ביום שישי, ה-25.10.19, החל מהשעה 8:00 בפארק הרצליה

נבחרת ישראל בג'ודו, ללא שגיא מוקי ואורי ששון, יצאה לאיחוד האמירויות לקראת גרנד סלאם אבו דאבי שייפתח ב-27.10.19

שנת הלימודים תש"ף בבית הספר למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט תיפתח ביום שישי, ה-1.11.19

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-200 מ' מ.א בבריכת 25 מ' בתוצאה 2:08:01 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב

שיא ישראל לאנסטסיה גורבנקו ב-400 מ' מ.א בבריכת 25 מ', בתוצאה 4:37:68 דקות בליגת ה-ISL בארה"ב