חפש רק בנושא זה






תוכנית אימון
משתמש מתחיל
שבוע טוב לכולם קצת נתונים יבשיםבן 22 מתאמן 4 שנים סהכ (עם הפסקה באמצע של 8 חודשים בגלל טירונות) שנתיים אחרונות מתאמן באופן רציני יותר.
1.79
80 קג כרגע במסה. צריך ביקורת/הכוונה לגבי תוגנית האימון שבניתי. שלושה חודשים אחרונים עשיתי abc ומרגיש שאני רוצה לחזור ל ab

: אימון a
1) סקוואט
סט 1- 4-6 חזרות
סט- 4-6 חזרות
סט 3,4- 6-8 חזרות

2) לחיצת רגליים 4x8

3) לאנגים 2x10 כל רגל

4) בנצ באותו מתכונת של הסקוואט

5) חזה עליון 4x6-8

6) פרפר 2x10-12

7) יד אחורית לחיצה צרפתית 4x8

8) חבלים בפולי (יד אחורית) 3x10-12:
אימון b

1) דדליפט במתכונת של הסקוואט והבנצ

2) מתח 4x6-8 עם משקל

3) פול אובר 3x12

4) לחיצת כתפיים עם מוט 4-6-8

5) הנפות ידיים לצדדים (כתפיים) 3x10-12

6) כתף אחורית 2x8-10

7) פטישים יד קידמית 4-6-8

8) מוט דבליו- 3x10

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הושג הסכם הבנות עם איגוד ההתעמלות בחסות משרד התרבות והספורט: מתעמלות האומנותית ונבחרת המכשירים של ישראל, יתאמנו במכון וינגייט בעשור הקרוב

את הקיץ הזה תבלו במועדון הספורט של מכון וינגייט: מינויים משפחתיים במחירים משתלמים במיוחד

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן